HAHA !

Trettiotvå dagar kvar

Oj, jag råka somna till i badkaret,
vaknade av att hunden stod och flåsa mig i ansiktet xD


Ska slänga på typ mord i sinnet nu och somna om..
Imorgon ska jag upp skapligt och åka iväg med Alexandra
Sen hem, för Pappa och Linda kommer hit och ska laga mat och umgås :)
Dom är underbara dom !
Efter ska jag "hem" till myrtorp och umgås med familjen min -
känns som jag inte träffat dom på veckor :P neerå, men saknar dom massa iallafall.
Aya, god natt alla & håll tummarna för att jag får sova hela natten !


Dusty hoppar i badkaret efter varje gång
jag har badat eller duschat ?
Antingen så försöker han gräva där i -
eller så lägger han sig och sover ?
Riktigt pucko de där alltså !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0