NÄÄRU.

Dagen har vart kanon, fram till kvällen -
Pappa och Linda var ju här & vi käka as gott och hade trevligt :) Thaanks !
Sen körde dom hem mig och mitt monster till mamma och dom,
men efter ett tag där
började jag känna mig super hängig,
nästan sjuk och mamma sa de såg ut som jag hade feber,
Så jag la mig och halvsov på soffan fram tills hon skulle köra hem mig,
Men påväg hem hit så dog bilen - bara sådär utan förvarning mitt i en rondell :S
Vi fick rulla in bilen i en parkerings ficka och sitta och vänta i en kall bil
på att hennes vän kom och hjälpte oss starta upp bilen igen med startkabel.

Vattenglasen står på bordet och samarin-påsarna ligger nära till hands,
myskläderna+raggsockorna är på,
sminket är bort tvättat och tänderna är borstade -
håret tänker jag inte ens försöka reda ut :O - KAOS!
det får vänta tills imorgon när jag kan dränka de i balsam !!!
Nu ska jag bara starta en film, så nu säger vi godnatt för idag.

Ne vadå, jag är väl inte tjock ??
Bilden är tagen (v.34) för två veckor sen
Så nu är jag alltså större än så !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0