Orättvisa.

Jag finner inga ord.
Fyfaan, varför är livet så jävla orättvist ?

idag började dagen helt fel ?
skulle egenligen ha gått upp kl 08.00 men gick upp lite innan 10.00.
Och så skulle jag egentligen ha åkt och lämna Dusty hos Molle och Lita
och sen åkt och fått massage,
men mamman min kom inte loss med bilen från parkeringen så det gick ju inte,
och efter massagen skulle jag ha åkt och kolla på när grabbarna hade fotbollskupp men ah,
det gick ju som det gick.
Nu sitter jag istället här, framför datorn och dricker kaffe.
Funderar på att duscha och sen göra mig iordning så att man vaknar till lite.
Har inga andra planer för idag, ska försöka ta mig hem till mamma och sova över sen.
Jani ska iväg på födelsedags fest och jag har ingen lust att sitta ensam en lördag kväll.
men men, sånt är ju livet.
Ha en bra dag - 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0