SEXVECKOR.

Vill inte tänka tanken, men kan inte släppa tanken.
Bevisa att ångesten är meningslös idag.


Idag klockan ett hade vi mvc
och det visade sig att bebisen ligger med huhvudet neråt nu :)
Och allt var som det skulle :)
det ända var att magen min ligger lite under den normala kurvan
men det var ingen fara.
Aah, nu är det bara sex veckor kvar :O Jag tror tiden går för fort !!!
Vi var förbi hos Tomi och kolla på alla saker vi ska köpa :)
Och jag är skiit nöjd - Jätte fina saker !

vad har hänt annars idag då?
- Vart förbi hos Janis syster och fikat och sen åkte vi hem käka vofflor ;)
Nu sitter jag och lyssnar på musik,
jani är iväg och solar men kommer väl hem efter det.
Så får se vad som händer och sker..

kan inte låta bli att längta tills jag får festa fösta gången sen -
Gissa om jag längtar tills jag får dricka min fösta Öl !!!
Jag längtar efter att får fixa i ordning mig för utgång
och klämma i mig en snoortight klänning xD
Har hört att suget efter att festa kommer nu i slutet av graviditeten hehe..
Helt ärligt har jag glömt hur det känna att vara onykte
r ^^



B Ä S T A




Kommentarer
Postat av: Esmeraldas Mamma :)

Oh, o jag festar meeeer än gärna med dig när de är dags!! ;D

2010-02-13 @ 22:44:22
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0