TÄPPT !

Har gått gravid 36veckor imorgon, då återstår "bara" 4 -  HOPPAS JAG!
Jag vill verkligen inte gå över tiden - Jag så trött på att vara TJOCK !

Faan vad jag längtar efter att kunna röra mig utan att få ont,
eller ha en mage som är i vägen.
Jag längtar efter att kunna ligga på mage,
och jag längtar efter att få på mig mina kläder,
och att kunna köpa fina NYA kläder
Men kommer ändå sakna magen -
att känna och se den lilla röra sig där inne ♥


Idag har det vart en grymt skit tråkig dag !
Det är världens pissväder ute, så jag har hållt mig inne och städa hela dagen,
men känns som jag inte kommi någon alls vart med det ändå.
Ska dricka en koppkaffe nu och sen fortsätta,
och imorgon ska jag roa mig med att tvätta :/
Skithelvetesjävlapisstråkiga liv - just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0