23/2

Ibland börjar man tvivla på känslor, och människor runt omkring en?
Ta aldig någon förgivet, och låt ingen ta dig förgivet.
Se till att släppa in de som är värd ditt förtroende, din kärlek och din vänskap -
Och stäng ute alla andra falska fittor !




Trettiotre dagar kvar !

Här sitter jag, är mätt som fan och nu väntar på att kaffet ska bli klart.
Natten till idag har jag inte kunna sova något alls nästan,
Har fått sån jäkla halsbränna nu på nätterna och samarin funkar ju faan inte :(
Jag hade ställt klockan på 08.00 imorse, eftersom jag hatar att sova bort dagarna,
Men jag vaknade av att mamma ringde mig efter klockan elva :S SKIT.
Men men, är helt slut just nu så jag kommer nog garanterat
somna när jag lägger huvet på kudden sen ikväll !
Oh hoppas FAAAN att jag får sova hela natten !
Aah, så idag har jag inte gjort ett skit, plockat med lite papper,
och försökt "skotta" bort all snö på balkongen men jag gav upp ganska fort.
Sen vanka ut och in med hunden ett antal gånger eftersom att han är så rastlös..
(stackarn måste ju umgås med mig som är fet och har ont och som knappt orkar röra mig)
Aah, nyligen laga jag käk, och nu ska jag dricka kaffe..
Snacka om sugit liv man har just nu, - Gissa om jag längtar till bebisen kommer,
då kan man åtminstone orka ta sig ut och promenera,
orka gå hem till någon och fika eller bara ta en runda på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0