BOOM



Nee nu måste jag tvinga mig själv att sova !
Kommer få en jobbig dag imorgon !
Och Inge kaffe efter klockan fyra/fem i fortsättningen
!

Är inte ett dugg nöjd över denna dag !
Det mest händelserika som jag vart med om idag
var när jag skulle mörda en spindel som bodde bakom vår spis xO
Uuuuh ! Stackare, men vart tvungen alltså,
annars skulle jag aldrig mer kunna sova här hemma.
Oh så har jag bakat till mig och Dusty - min ända vän här i världen
(idag iallafall hahahha)
Needå, men fan vad ensam jag kännt mig :P

Ahja, dags att göra allt som ska göras innan man får gå och sova..
Ny dag imorgon - fylld med en jäkla massa tvätt som ska tvättas -
FyFaan vad skoj ?!
Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0