WHELLU.

Godagens :)
Vaknade pisstrött imorse ! Ville verkligen inte kliva upp - men var ju fatist tvungen :/
Käkade frukost och haltade ut med monstret sen snabb"fixa" mig :P
Neee jag orkar faan inte fixa iordning mig längre,
så nu får ni stå ut med att jag ser ut som en TJOCK påse skiit !
Sen kom Lina och hämtade mig (så snäll som hon är) sen åkte vi till skolan.
Efter vi slutat åkte vi till sveaplan och kolla runt på barnenshus
och sen gick vi in och köpte lunch Oh så åkte vi hem hit och käka och drack Coffe :D
Men nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att Jennica ska komma över - Trevligt Trevligt !
Måste försöka hinna iväg senare och fixa lite saker, hoppas tiden räcker till !
Nu lite mer kaffe :)
Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0