En Famn För Mig.

"När man väntat allt för länge, blir inget som man tror"

HejsanHejsan.
Sitter här trött som vanligt & skriver,
Jag har precis hållt i gång & städa här hemma - men är inte riktigt klar än.
Är för tjock så det blev för jobbigt, så tar resten imorgon.
Aah, annars då, vad har hänt idag? Inte speciellt mycke -
Vart i skolan och plugga matte och efter det gick jag hem och flyttade in i mina mysbyxor.
Har tvättat och plockat, lagat mat & umgåtts med Carolina med Cola,Choklad och shan atci :)
Aah och så efter att jag sa hejdå till Carro så började jag och städa.
Men nu är jag trött.
Imorgon hoppas jag att åka till Pappan (som har fyllt år) och fika :)
Hoppas det löser sig med bilproblem bara.
Förutom det så måste min helg bestå av :
ASMYCKET plugg i matte eftersom det är prov på måndag :/ 

Nee nu ska jag mysa ner mig i soffan och varva ner
så att jag får känna vår lilla bebis röra sig där inne i magen :)
Längtar efter att få se, hålla och pussa på honom eller henne !
På söndag är det bara nio veckor kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0