FÖRBANNAD.

Ny Vecka, nya tag - Och här sitter jag och är ganska skit arg !
För nått jag hatar är alla jävla myndigheter och skit som ALLTID krånglar !

- Matten idag gick väl inte heller så super bra,
Fattar nada. Men men det kommer väl snart får vi hoppas ! 
Just nu sitter jag och dricker kaffe och lysnnar på musik.

Det var precis över en "man" från hyresgästföreningen här och prata,
så jag passade på att bli medlem :) Lite vuxen poäng sådär ^^
Senare ska jag och Jennica ut i det kalla vädret och gå långpromenad med hunden.

Och imorgon är det skola som gäller igen,
och sen på kvällen ska jag förhoppningsvis på bio med Alexandra & se Snabba Carsh -
Kommer sitta och dräggla eftersom han Joel Kinnaman är med :P Snygging !

Nu ska jag hälla upp lite mer kaffe -
Ha det braa sålänge :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0