I NEED YOU !

Halloj !

Allt jag skrev sist om vad jag skulle göra kan vi glöma.
Inget blev som tänkt.
Föräkringskassan hade stängt, och ingen kom och hämtade mig för nå möte :@
Gissa om man blir förbannad, jag stog ute i 15min och fröös som fan.
Jag ringde upp dom och gapa, och dom säger att det blivi missförstånd.
Gaaaah ! BajsKassa !
Men som sagt, Tur att man bor porten brevid !
Tänk om jag bott i typ t-hälla och tagit bussen ner på stan
för att gå på ett möte som inte blir av ?

Aja, efter det skulle ju jag och Jennica egenligen gått och simma,
men eeh, vi satt kvar här i soffan och drack kaffe och käka goda choklad "grejor"? istället :)
Aah, sen har jag roat mig med att lyssna på bra musik & gjort rent i badrummet -
Ska ta och gå ut sista svängen med mitt monster nu, sen duscha och sova.
Imorgon är det skola som gäller :D
Pusss&GodNatt.

DUSTY




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0