IAMINLOVE

"Tårar, från våra ögon - djupt i våra hjärtan"
Har saknar ångest - igen.

Vart på tunapark idag med mor min..
Jag köpte nesesären jag vill ha, så nu är det gjort.
Efter släppte mamma av mig hemma och Jennica kom över direkt,
så vi gick och satte oss på ett café och käka ostbaguett och drack varm choklad :) Mysigt.
Efter det gick jag hem och började rensa i skåpen här hemma & babblade lite med Ebba i telefon :)
Och sen kom Carolina och Emila kom över på kaffe & Pussel :)
Efter att dom gick fortsatte jag med mitt rensande
och sen har jag pratat med min underbara pojvän i telefon <3

Ska upp till skolan imorgon
så det börjar verkligen bli dags för att krypa ner undertäcket nu.
SovGott -


Jag längtar så efter att få se dig, vår lilla son eller dotter  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0