SAY.

Hejsan så här mitt i natten..
Gick nyss sista svängen med Dusty, Och uuh va kallt det var !
Det som har vart så skönt väder hela dagen.

Åkte hem till mamman min igår runt sex, sen var jag där fram till kvällen idag.
Har vart iväg och sprungi i affärer hela dagen känns det som
och sen har jag mått apa nästan hela kvällen -
med ont i mage, rygg och höfter + fötterna och så "lite" halsbränna på de !
Lyckat - Har setat med ett leende på läpparna hela kvällen här ( N O T )..
Idag går jag in i gravid v.30 -
Jaa så nu är det bara 10veckor kvar till det är beräknat !

KAAABOOOM.


Imorgon ska jag iväg med mamma till tunapark och hoppas på att hitta nesesär som jag vill ha,
och sen ska jag och Jennica ner på stan och fika :)
Och efter det hade vi tänkt att det med mitt monster på en långpromenad..
Det kommer nog bli super mysigt ! :)
Ska ta och titta på film nu - SovGott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0