TACK.

Nu har jag precis tvättat bort sminket - så skönt!
Jag har haft en kanon härlig och mysig kväll :
Gick först en timmes promenad med mitt monster och Jennica ute i det Faktist sköna vädret.
Efter gick vi hem hit och drack en kopp te och satt självklart och pratade om bebisar,
graviditet och sånt mysigt ;P Och när det var dags för henne att gå hem,
kom Carolina hit för att sno lite sällskap av mig hehe,
så vi satt och babblade,
och efter ett tag kom hennes pojkvän hit med mat från mcdonalds :D
När vi käkat klart satt vi och kollade på sverige pussas&kramas (eller vah det heter?)
Sen följde jag dom hem.
Och som sällskap hem ringde jag min underbara pojkvän som jag pratade med ett ganska bra tag,
och efter jag lagt på med han ringde jag till EbbaLinda och vi babblade ända fram till nu halv två typ
- Oh självklart fick vi skrattanfall - Gud alltså, det är faan det bästa som finns !!!

Nu är jag skit trött, och ska lägga mig och soooova !! gick faktist upp kvart över sex imorse !
Imorgon har jag ingen tid att passa på morgonen så jag ska nog ta och sova till typ..?
Halv nio kanske :)
Häärligt !
Ha en bra natt - Puss&Kraam


-Käärlek -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0