Tyck synd om mig nu.

HEJ!
Just nu sitter jag och känner mig typ döende :/
är snori som faan, och har tagit slut på en hel toarulle på bara någon timme - Mysigt !
Jag är ganska trött, men känner inte alls för att sova - Hatar att sova själv =(
Jani åkte tillbaka till skåne idag, och ska vara borta hur länge som helst !

Det har vart en bra dag idag, fast jag har kännt mig ganska sliten.
Fikade med Jennica och Carolina på dagen, sen åkte jag och jani till willys och handlade.
Efter åkte vi hem och käka och så innan han åkte :/
Då gick jag över till Carolina igen och drack lite mer kaffe.
Kom hem runt halv åtta, och efter det har jag inte gjort ett skit typ.

Funderar på att ta en promenad hem till mamma imorgon - Saknar henne,
men får se hur pigg man är.
ska nog ta och bädda ner mig nu.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0