Vem lämnade vem ?

Gaah vad trött jag är, ska sova typ alldeles strax..
Har vart hela kvällen hos Carolina - Vi har setat i hennes kök och druckit Te/Öl och babbla "skit"
Hur mysigt som helst, men klockan blev nästan ett och jag kände att det var dags att gå hem..
Hade egentligen tänkt och took sova direkt när jag kom hem men sen fick jag syn på våran satans disk som vägrade försvinna av sig själv :O så jag var bara tvungen att få undan den så att jag kan få vakna till ett fint "kök" imorgon bitti :)

Jani sover borta ikväll, det börjar nå ufc-grejs klockan fyra dom skulle titta på tillsammans :)
så inatt har jag hela soffan för mig själv :P
- Nu ska jag ta och smörja magen sen SOVA :D
(imorgon ska vi börja rensa förådet inför flytten :/)
GodNatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0