YOU.

10Januari2010.
Gravid hela 29.v idag OjOj !

Godagens ! Kom hem för ett tag sen,
åkte till mamma igår för att käka och så
och det slutade med att jag slocknade på deras soffa
och sov fram till typ halv tio i morse :)
Har haft en bra morgon tillsammans med mamman min med god frukost.

Men nu är jag hemma igen och har precis diskat,
och ska snart börja bära in kartonger, säckar och sånt i förådet så att det inte ser så rörigt ut.
Sen kommer Johanna och lilla söta Esmeralda hit :) Trevligt ska det bli.

Imorgon börjar skolan :) Och imorgon kommer EBBALINDA hit -
Snacka om att jag har längtat efter att den dagen ska komma, oh Äntligen är den här !!

Nu ska jag sätta igång så att jag är klar tills tjejorna kommer :)
ByeBye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0