13 JULI

God morgon :)
Har fått sova länge idag, så himla skönt !
Neo sover fortfarande nu & och jag sitter och dricker kaffe...
Ska strax ta och hoppa i bikinin & börja packa skötväskan
för att sen åka och sola och bada.

Igår vart det en snabbis ner på stan, och sen vidare hem till mamma där jag var hela dagen..
Lite innan åtta hoppa jag på Mikos cykel & drog och mötte upp Jani och Joni,
Och klockan åtta gick vi på mallorca-djurgårn som spela på Tuna vallen.
Efter matchen var det bara att cykla hem till mamma igen och hämta Neo
och sen gick vi hem i rask tackt.

JeppJepp, ska ta och försöka tvinga i mig lite frukost nu sen börja fixa.
Ha en bra dag :)

Puss&Kram


Hanna med världens slitnaste hår -
tror jag måste besöka en frisör ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0