SMILE

Ska alldeles strax krypa ner i sängen, är helt slut efter idag.

Idag fick jag sova länge igen,
eller ah jag vaknade första gången vid halv sex av att jag hade världes tandvärk :O FUCK !
Ena visdomstanden har börja växa igen och det gör grymt ont alltså !
Men efter en alvedon, lite gurgelskölj & välling till Neo så kunde jag somna om,
och fick vakna halv elva ;)

runt typ halva tolv kom Jennica och hämta upp oss,
åh så åkte vi och hämta Johanna och lilla Esmeralda oh så åkte vi till Vilsta och sola och bada,
- Mamma och Molle kom dit en sväng också :)
Vi åkte väl hem runt fyra typ..
När jag kom hem hann jag typ packa ur och i väskan
innan Joni kom och hämtade upp Jani,Mig,Neo & Dusty
oh så åkte vi till Sundbyholm och käka korv och glass,
mötte upp Linda & hennes pojkvän oh så bada vi :)

nu på kvällen har jag gjort kycklingsallad - Äntligen :P
Och kolla typ en halv film, sen somna Jani & Neo..
Dags för mig att sova nu också kanske :P
Imorgon ska jag städa hela morgonen, ser fan förjävligt ut här hemma !
såå aah - sovgott :)

MIN LILLA ÄLSKLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0