Zzz

H E J S A N !

Haft en bra dag idag, borsätt från det här jävla skit vädret.
Fick sova ut i morse, då min underbara idiot gick upp med vår underbara son <3
När jag vaknade drog han iväg och köpte as god frukost till oss -
Gissa om jag Älskar honom :P

på eftermiddagen åkte Jag med Mamma till tunapark och införskaffa mig ett par dojjer.
När jag kom hem laga jag mat & brände Janis mun men köttfärshsås
- Ooops :S ( Sorreeey ;)
Senare kom mamma hem hit för att få sitt hår slingat, men det gick ju som det gick - Asg xD
Vi ska försöka igen imorgon..
Efter att mamma åkt har jag lekt med Neo, diskat, dammsugi, myst med hunden & sen Nattat Neo.

Snart kommer min pojkvän hem med MAX !!
Sen ska jag äntligen få hoppa in i duschen & sen gå och took sova.
Imorgon bär det av till Västerås för mer sko shopping, Ikea och sen hem till Far´n min och fika :)




DUSTY & NEO idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0