KÄMPA.

Jag blir så arg på mig själv när jag tänker tillbaka på hur jag var innan jag blev gravid -
Varenda dag när det var dags att klä på mig
stog jag och gapa och skrek åt min spegelbild att jag var så tjock & fet och blablabla..
Och Jag kunde ALDRIG ta en komplimang och blev nästan sur om någon sa att jag var fin ?????
Shiit alltså, vad pinsamt egentligen..
Jag tror egentligen att jag hade ganska fin kropp? iallafall vad jag tycket nu-
Men inte fan var jag nöjd då?


Just nu sitter jag här med mina favvo jeans på,
halva rumpan hänger utanför och jag får verkligen kämpa för att få igen dom !
Skit också !
Nu har jag gått igenom min garderob för typ femte gången efter förlossningen
och det mesta sitter fortfarande helt åt helvete !
Jag tror det är dags att accseptera dom "lite" bredare höfterna och den "lite" större rumpan
som jag nu ser i spegeln & sluta försöka tränga mig i dom där "LITE" försmå jeansen..
Självklart ska jag inte sluta kämpa för att försöka få magen och låren att bli lite "fastare"
Wish me luck HÖHÖ ^^ 
men jag tror fortfarande att min kropp inte tänker bli så mycket tanigare ??

Eh vet ni vad, Jag ska fortsätta med att springa på min crosstrainer
tills jag har råd att köpa mig ett träningskort
och sen se hur kroppen vill forma sig hehe :P
Och så ska jag göra mitt bästa för att lära mig
att tycka om mig själv för hur jag ser ut :)
För nu har jag tröttnat på att höra mig själv klaga !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0