SOVA.

Hello.
Jag är helt slut,
mina ögon är helt röda men har fortfarande saker kvar att göra
innan jag får krypa ner i sängen, Måste hämta sista grejerna från tvättstugan & sen duscha !
Imorgon måste jag upp och hoppa innan sju,
då har jag tvätt tid igen :/ & sen har jag tandläkaren kl.12 tydligen :/

Idag har jag och Neo vart i Myrtorp hos mamma,
eller ah vi tre parkerade på fotbollsplanen i det fina vädret & drack kaffe - Riktigt mysigt !
Kan lova att det var riktigt varmt att gå dit,
jag vågade inte ta på mig nå som visar mina ben eftersom jag är KRIT VIT ! Huuäk..
Så det blev ett par mörka jeans, yeh vad härligt :P
Jag gick hem runt fem kanske och hade ett skrikande barn att försöka trösta
samtidigt som jag hade tvättstuga -
Inte speciellt kul faktist - men men..

ska ta och släpa in min karl i sovrummet - han har slocknat på soffan för typ 2timmar..
Sen ska jag ta och göra klart det som ska göras och sen sova !!!!!
Godnatt :)

Neo & PappaJani ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0