NATT

Hejsan !
Sitter här och är skit trött, men tänker vänta på att Neo vaknar & vill äta,
annars kommer jag lagom ha somnat när det är dags..

Måste bara skriva :
Jag HATAR mina grannar !
Har vart irrriterad på dom ett tag nu eftersom dom gnäller på ALLT !
Men igår var droppen !!!
Jag skulle tvätta, och vi hade as mycket tvätt - så när jag kom ner i tvättstugan och tittade på tvätt-tids-listan såg jag att (vi kan kalla dom svensson) hade skrivit upp sig på tre tider från typ 12-19..
(vi har en sån lista man skriver upp sitt namn själv, & i vanliga fall skriver alla upp två tider)
Iallafall, jag såg att "svensson" hande skrivit upp sig på TRE tider tidigare den här månaden så då tänkte jag att jag också kan göra det så att jag kunde få bort all tvätt.. Men när jag kommer ner till sista passet så har DOM - svesson stryckit mitt namn och skrivit upp sig på den tiden och sen kladdat dit på sidan :Två pass åt gången !!
och så tittade jag där dom hade skrvit upp sig tre pass ibörjan av månaden, då hade dom *ittorna kluddrat över sitt namn på ett pass så det såg ut som dom bara hade tagit två den gången !!
IDIOTER alltså !

sen idag när jag satt på balkongen så hörde jag att dom snackade OM oss -
- dom med den röda bilen, blablablablabla - att dom inte fattar...
Vill inte ens veta vad dom sa, - jag har lust att gå och lägga bajs blöjor i deras brevlåda -
Men det är bara vi som har blöjbarn i detr här huset så det är lite synd.
- Kanske inte låter så farligt men: JOOO det är det !
Jävla haggor !

Men men, imorgon är det redan torsdag & det blir att träffa vännerna.
Nu ska jag ta och peta på Neo så att han kanske vaknar till och käkar,
vill verkligen gå och sova alltså !
Godnatt


Bild från i Lördags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0