12 MARS

Börjar inlägget med att skriva GRATTIS till min EbbaLinda som fyller 19år idag :)
Lite synd att hon är i norge,
(& att jag är kanon gravid) annars hade jag vart med och fira denna dag :)

bilder från förra året på hennes 18års dag :)





Idag är det då fredag? - Typ OCH ?
Har spenaderat min dag med att städa + diska och gått promenad.
Efter att Jani kom hem efter jobbet gick vi och la oss, och jag vaknade nu nyligen,
Och han ligger fortfarande och sover - han vägrade gå upp..
Men ska ta och tvinga honom snart så att han kan sova inatt sen !

Jag börjar bli hungrig och jag är såå sugen på typ max, eller nå jäklit onyttigt ??
Ursh alltså, fast jag måste ju passa på nu -
det är ju bara två veckor kvar
och sen har man inte en bebismage att skylla på när man känner sig tjock ^^

Nee nu ska jag gå och sparka upp min finskashniigel ?
Och böna och be för att vi åker och köper hamburgare ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0