14 MARS

jahadå, nu är det 14 dagar kvar till bebis ska komma.
Från och med idag kan den lilla komma ut när som helst.
Man brukar ju säga att även fast det beräknade datumet är satt
så kan man ändå räkna +- 2 veckor..
Jani tror att H*N kommer komma tisadagen - mitt på dagen,
samma vecka som det är beräkat, alltså den 23 Mars :)
Så jaah vi får väl se ^^


Idag vaknade vi upp hemma hos janis syster,
eftersom att vi var barnvakt till henns barn igår så sov vi kvar.
Efter att vi ätit frukost och så åkte vi iväg
och köpte målarfärg till hallen och lite andra små saker till hemmet.
Sen åkte vi hem så jag fick duscha och byta kläder och så,
Sen åkte jag hem till mamma och åt mat och fika och så :)
Annars har jag bara vart hemma och lega i sängen och läst och bara mått piss.
Känner mig hängig och tom i huvet :/
Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk, Det har jag inte tid med nu !

Imorgon är det en ny vecka,
Och den startar vi med att gå upp tidigt eftersom att det är skola -
Denna vecka blir min sista skolvecka -
fredag 19 mars slutar min kurs :(

Men men, nu ska jag ta och tvätta bort sminket och hoppa i sköna myskläder
och vänta på att Jani kommer hem ifrån fotbollsträningen
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0