21 MARS.




En vecka kvar tills bebis ska komma !


Haft en ganska bra dag idag, har vart ganska trött och seg med har överlevt :P
Hade Alexandras shiva här över natten så fick sällskap av Jani på morgon kiss imorse,
Tror min rygg skulle gått sönder om jag ens provat promenera ut sj med båda hundarna sj^^
På dagen var vi över hos Janis Mamma och åt god mat och fikade,
och efter det åkte vi hem och så kom min kära mamma över och drack kaffe :)
Annars har det inte hänt allt för mycket idag,
Jag har roat mig med resturangdisken som blivit här hemma efter att fyra grabbar (+jag och Alexandra)
har haft ps3kväll/natt här med massa godis och dricka och annat gott.
verkar som att varenda en har en tendens att ta ett nytt glas varje halvtimme ?? ;P

Nu är jag själv hemma, Jani är på träning som slutar klockan tio..
Imorgon ska jag förmodligen till skolan (:O?) Fast jag har slutat kursen (på papper)
så tänker jag fortsätta gå dit sålänge ingen bebis kommi,
matte läraren sa att jag fortfarande är välkommen, så får ju passa på :P
Oooch så får jag ju en anledning att träffa Lina jue :) hehe..

Nu tror jag att jag ska hoppa i myskläderna och tvätta bort sminket
och vänta på att min gubbe kommer hem :)
GodNatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0