23 MARS.

LÄNGTAN.

Kom nu våren så det blir sommar snart !
Vill ha varma dagar och härliga mysiga kvällar ♥



Idag är det riktigt tråkigt väder - Helt grått !
Det regnar, men det ska vi väl kanske vara glada för, hellre regnt än snö !
Mitt humör idag är... ? Aah, ne jag vet inte - Jag är varken glad, sur lycklig eller ledsen..
Jag bara är, känner mig tom - Fast det är ju det sista jag är, Jag har ju en hel baby i magen ^^

Vaknade vid halv åtta imorse, men låg i sängen till elva !
Då hoppa jag in i duschen och tvingade mig själv att vakna till -
Annars idag har jag lyssnat på min kära pojkvän medan han skrikit sig hes på sitt nya ps3 -
Han kan svära den killen, det är en sak som är säker !!!
Carolina och hennes dotter Emilia har vart över ett tag också :)

Nu håller jag på och tvättar, och det ska jag göra fram till klockan nio ikväll :O
KUUUUUUUUUL.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0