24 MARS.

HEJHEJ, Känns som en bra dag idag,
fick vakna av mig själv och låg till och med kvar ett tag och drog mig eller hur man säger :)
Sen gick jag morgon kissen ut med mitt monster, och det var jätte härligt väder med en skinande sol -
Gissa om man blev på bra humör :)
Efter att jag ätit frukost kom Jennica över, så vi har druckit kaffe hela dagen nu innan hon skulle till jobbet..
Just nu sitter jag och väntar på min kära pojkvän som är iväg och "skaffar" sig en dator.
När han kommer ska vi åka direkt till hälleforsnäs eller hur det heter och stavas :P och käka mat till hans arbetskamrat :)

Jaja, ska gå och glo mig själv i spegeln
(oh gnälla på att jag ser trött och sliten ut) nu innan det är dags att åka

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0