25 MARS.

Jiiisses vilken dag, Jag är helt jävla slut alltså.
Känner mig som en åttiårig gammal tant,
känns så larvigt att vara så här slut av att ha gjort helt vardagliga saker, Men det är hemskt alltså.
Jag hade ju tänkt att sova länge idag, och sen hade jag sätt fram imot att bara få ligga kvar i sängen och dra mig, men nee, Min kära mor ringer och väcker mig tjugo i nio, och så kan jag inte somna om och jag blev bara rastlös av att ligga där, så jag gick upp.
Sen kom mamma och miko och hämtade upp mig och vi åkte och käka lunch. Efter lunchen spelade jag och oskar pingis :) haha.
När jag kom hem sen var det bara att sätta igång att diska och städa eftersom det alltid lyckas bli så jävla stökit här på kvällarna.. HMMMMMMM !
När jag var klar med städandet gick jag hem till Alexandra och kolla hennes nya lägenhet, Och den vara jätte fin och mysig ! Efter ett tag körde hon hem mig, och sen dess har jag diskat igen, lagat mat som skulle ha räckt till en hel armé typ, tvättat vart ute med monstret mitt, och hängt upp ett duschdrapperi :) - (tackar Alexandra för det )
Har precis satt igång sista maskinen tvätt för idag, och när den är klar ska jag lägga mig i ett varmt bad - sen gå och dö typ :O - Nee då, men toook sova ska jag göra. Hoppas på att få vakna upp på stgrålande humör imorgon -
(mitt humör har sugit halva dagen och jag tror jag vart helt svart i ögonen alltså)
Menmen, även fast jag inte vill så får jag stå ut med sånna dagar när humöret är i botten..

Ska ta och gosa med mitt monster nu..
Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0