26 MARS.

Idag är det fredag och bara 2 Dagar kvar tills bebis är beräknad.
Guud vad jag tjatar om de nu, men jag längtar så, och vill verkligen att det ska ske nu !
Varenda minut, timme och dag känns som en evighet.
Och det värsta (^^) är att man får ju gå över 2veckor :O
Jag kommer döö om jag måste vänta 2yttligare veckor !

Sov ända till halv elva imorse, men ah gick ju och la mig super sent igår så det var inte så otippat.
Har hunni vart ute på morgon kiss med Dusty, käkat frukost - läst bloggar och målat naglarna :)
Ska alldeles snart börja kladda på smink och försöka fixa mitt nytvättade hår,
vilket nästan alltid är omöjligt att få det fint :/ Men men, har ingen aning om vad som sker idag,
vill egentligen spendera hela dagen på soffan och bara vara, men ändå känner jag mig för rastlös?

Fårlase vad som orkas göra :)
Skriver nog om ett tag igen ?
Puss och kram på så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0