29 MARS.



FUCKFACE.
Trött - Sliten & jäklit tjock !

God kväll eller nå?
Sitter här i köket i min ensamhet,
medan Jani och Jocke sitter i vardagsrummet och spalar nå jäkla tvspel.. Woho!

- Idag har jag vart på mvc och lyssna på hjärtljud & dom lät as bra :)
Men sen mätte vi magen och det visade sig inte vara allt för bra.. Magen hade mindre mått sen sist och det tyckte min barnmorska inte om så hon ringde till förlossningen, så jag och jani fick åka dit för att mäta bebisen.
Men alla mått var precis som dom skulle och bebisen växer och mår as bra :) SKÖNT!
Nu får vi bara stå ut och vänta på att förlossningen ska sätta igång så att vi får träffa våran lilla Pojke eller Flicka ♥
Jag längtar ! Jag hade ju intalat mig själv att jag skulle föda redan i vecka 38 nångång - men är nu i vecka 40+1 vilket betyder att bebisen är en dag försenad ! Hm, dom här dagarna kommer kännas som 36år alltså !
Menmen, kan ju iallafall räkna med att innom 2veckor är h*n ute :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ska du ha barn med..Hittade din sida vet ej hur=) Jag har själv 13v kvar tills min bebis ska komma

2010-03-31 @ 17:55:00
URL: http://pimppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0