30 MARS.

GODKVÄLL.

Som vanligt så sitter jag i köket i min ensamhet såhär på kvällen :P
Grabbarna sitter bänkade framför tvn som vanligt men ikväll är det inte tvspel utan fotboll som gäller...
Faan, när jag tänker efter var det evigheter sen jag fick min kära pojkvän för mig själv på kvällstid-
Ska ta ett snack med honom sen ;)

Idag har jag sovit bort halva dagen :O Jag vaknade klockan tolv - Snacka om ångest !
Visst att jag inte har något speciellt att gå upp till men ändå känns det grymt värdelöst att vakna så sent !
iallafall, Johanna och hennes Dotter kom hit runt klockan (-?) och hade med sig fika :)
Mycket trevligt att träffa dom, och lilla Esmeralda är ju såå underbart söt alltså - ett riktigt charmtroll !
Efter att jag sagt farväl till som så har jag roat mig med att diska, laga mat och tvätta..

Imorgon får jag besök av söta Lina, runt tio kan jag tänka mig :)
Så det ska bli skoj, Och skönt att ha en anledning att komma upp i tid !

tack för mig //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0