31 MARS.



Det är typ fösta April imorgon :O

Klockan är alldeles snart kväll & jag har fortfarande morgonfrilla, och morgonmyskläder på,
Vilket egentligen INTE är Ok, Meeen äh, jag är faan gravid så jag får ??
Har vart vaken sen klockan tio i morse,
och har spenderat dagen med att umgås med Lina som har vart här och fika -
Kaffe&Ballerina kladdkaka (GOTT!)
När hon åkte här ifrån, så drog jag fram damsugaren & hoppades på att hjälpa ungen att komma ut,
men inget händer :/ - Sen har jag diskat och laga as god mat så nu sitter jag här proppmätt !
Jani kom hem från jobbet och hann slänga i sig lite mat och sen var han tvungen att dra på fotbollsträning -
Den slutar klockan sju, så då ska han köra mig hem till mamma :)
Jani och grabbarna ska sitta här och kolla fotboll idag igen, så jag flyr till trevligt sällskap istället för att spendera ännu en kväll i köket (i min ensamhet)...
Aja, ska ta och diska undan här IGEN sen hämta upp alla kläder ifrån tvättstugan som hänger på tork -
Innan det är dags att åka.
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0