9/3

Kvällen blev inte som det var planerat, tog aldrig disken tidigare utan laga bara mat,
så nu är det MASSA disk som måst tas :/
Och Alexandras lägenhetsvisning blev flyttad till imorgon fm,
men ska med ändå :)

Var nyligen ute med mitt älskade monster och gick
Och jag kom och tänka på hur pigg jag har vart dom här senaste dagarna
(peppar peppar ta i trä - Peppakaka vadå ^^)
Hoppas på att få vara så här pigg tiden ut nu :P
Och självklart när den lilla är ute med :P
För hoppas kan man ju allti !!

Men men, nu ska jag ta och kämpa mig igenom disken och sen ta en vaaarm dusch :)
sen äre väl dags för godnatt vah :P -
Hoppas min Jani hinner komma hem innan jag slocknar !



Mitt Monster håller koll här på söder i "hans stol" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0