BLÅBÄR.

Hejsan bloggen (eller ah ni som läser^^)

Jag har haft en bra dag idag !
Har fått sova hela natten plus att jag spenderade hela morgonen
OCH förmiddan i soffan framför film :) Så jag har vart utvilad !
Annars idag harjg städat, vart ute med mitt Monster, drucki kaffe med Jennica -
Vart och handla, Och laga mat + blåbärspaj ;)
Gott, men nu är jag så jäkla proppmätt så det är äckligt åt de! Uuuh !

Ska ta en snabbdusch och sen bädda ner mig i soffan nu och kolla på mord i sennet :)
Ha en bra kväll och håll tummarna att "lilla"jag får sova hela natten..
Puss&Kräm


Min Kärlek



Förresten så ringde jani idag och berättade
att från och med nästa vecka ska han få jobba i Arboga -
Så nu kommer han kunna komma hem varje kväll och sova,
plus att han kommer kunna ta sig hit till stan snabbare
när det är dags för vår lilla bebis att komma ut :P
Så nu är Jag GLAD !!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0