Dags att piggna till ?

Sitter här med en kopp kaffe och vill vakna till, men kroppen vägrar !?

Igår umgicks jag med Alexandra på förmiddagen, och sen kom Johanna över :)
Senare gjorde jag tacopaj och medan mamma kom hit och skulle hjälpa mig att fylla i papper -
Men det visade sig att det var fel papper.
Vid fem åkte vi ner till stan och hämtade upp Mari
och sen gick vi på bio & såg Alice i underlandet -
Jag tyckte den var jätte bra :)
Jag och mamma gick jordens skrattanfall i slutet av filmen :)

När bion vart slut körde mamma hem mig och jag käka lite, hoppa in i duschen,
titta lite på fotboll med min kära pojkvän och sen gick jag och la mig,
Så jag har sovi ovanligt mycke, men ändå är jag så trött att jag mår dåligt ?

Ska försöka orka ta mig in i köket och diska undan och sen sminka mig lite -
sen kommer Jennica hit och fikar :)
Annars ska jag inte göra ett jäkla skit idag, Jag ska faan bara vara !!!


Vi köpte en egen säng till Dusty :)
Han kurar ihop sig och myser ner sig där i på kvällen -
Men på morgonen ligger han allti såhär :)
Så sööt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0