FALLA FRITT.

Kom hem nyss.
Vi har vart hemma hos Janis jobbakompis,
med resten utav hans jobbakompisar och käkat grillat kött & potatis sallad - GOTT !
Dusty har vart ute och lekt med en stor rottis under hela tiden vi var där - Nu är han trött ^^

Jani åkte precis iväg igen och skulle hämta upp några vänner så snart kommer dom tillbaka och ska väl sitta och pilla med datorn.
Undra vad man ska roa sig med ? Kanske ta ett lååångt bad och sen gå och sova ?
eller gå hem till Alexandra och kolla hennes nya lägenhet ?
Måste bara känna efter hur trött jag är.
Skulle ju faktist behöva en promanad och hålla tummarna på att bebis vill ut :P

Imorgon ska Jani ta med Dusty till jobbet :) -
Så jag kommer kunna ligga i sängen huuuur länge jag vill imorgonbitti - LYX !
Ska nog kanske iväg och spendera lite tid med Familjen.

Mamma Jag och Mormor
Bild från förr förra sommaren -
Typ ändå bilden som finns på oss tre tillsammans ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0