JÄVLIGT.

◊ Har knappt sovi inatt - först och främst att somna, - trodde jag aldrig skulle lyckas !
Men när jag väl somnade så vaknade jag hela tiden ? -
Har haft skumma drömmar som gav nån konstig läskig ångest?
Mm, det är jävligt !

◊ Bebis i magen pressar neråt, känner mig öm både innut i och utan på nedre magen ?
Och det känns som att det är satans trångt där inne, och det känns som magen ska gå sönder när
Han/Hon rör sig - Det är jävligt !

◊ Har haft min sista matte lektion idag, Min kurs är slut nu :(
Det är jävligt !

◊ Det ser är KAOS här hemma, allt ligger hullerombuller och det är faan as skitit,
Jani blir klar med målningen i  hallen ikväll så finns ingen mening
med att börja städa förrän imorgon.
Det är jävligt !

Men Ääh ! Jag är gla och lycklig ändå :) Livet är faan förkort för att gå runt att sura -
Nu är det dags för förändring -
Hur dåligt jag än mår, och hur dåligt allt än går ska jag inte deppa ihop,
Utan vara lycklig och glad, och verkligen uppskatta det jag faktist har !


Bild från förra våren,
Saknar våren/sommaren grymt mycket.
Men snart är den här







Kommentarer
Postat av: åza

söt hanna!

2010-03-17 @ 14:12:54
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0