MorrnMorrn ;)

- Inatt har jag sovit hos mamman min - Så härligt !

Igår var jag i skolan, - Lina kom och hämtade upp mig på morgonen så snäll som hon alltid är -
Och efter lektionen åkte vi hem til mig och käka ostfrallor drack kaffe och moffa blåbärspaj ;)
Sen kom mamma över - hon hade köpt skit söta bebiskläder till den lilla (i magen:P)
Sen fick Jag (som är stor som ett hus) & Mamma (som är halft sjukskriven & hadikappad)
Fick för oss att vi skulle gå hem ifrån mig, hem till dom i Myrtorp igår eftermiddag,
Alltså visst det är inte så jätte lång bit egentligen -
Men ganska jävla onödigt utav oss som fan knappt kan gå ut och rasta hundarna korta sträckor ^^ 
Iallafall, det tog oss ungefär en timme :O Uuh ! Sen kan vi snacka smärta i min rygg - Oh i mammas knä !
Skit på oss...

Annars igår ? nää hände inte mycket - var här hemma bara och betalade räkningar och umgicks,
När klockan blev kväll käka vi korv med bröd (AsGott) & sen slängde jag på kejsarens nya stil på vhs ;O
Hahah - Helt ärligt alltså, Det är den roligaste tecknade film som har gjorts!
Så jäkla knäppa och sköna kommentarer under hela filmen xD
Sen somnade jag.

imorse gick jag upp klockan sju,
så att jag fick spendera morgonen tillsammans med mamma
innan hon drog till jobbet & nu sitter jag här i min ensamhet
medan resten av bunten sover här hemma.
Ska snart börja göra mig iordning,
ska ner till mvc kvart i två och snacka förlossning - Hjälp :S
Men men, skriver nog sen - Om vårat internet vill börja funka nu där hemma ?
Det la bara av igår !!! :(

Hahaha Så Kul : hitta en mapp med ASGAMLA bilder :D
Yeeh !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0