Whellu !

HallojHalloj :)

Har sovit bra som fan inatt & imorse -
men om jag hade fått bestämma hade jag legat kvar under täcket hela dagen ;)
Men nääe, jag hade tandläkar tid tio över tolv i Torshälla
(jag har fortfarande inte bytt till nån tandläkare i stan sen jag flytta där i från :P)
Men jag slapp ta bussen dit iallafall för min kära mamma körde mig :) Fast hem fick jag stå ut -
Jag hoppade av i stan och gick till hemköp och handlade, sen mötte jag upp Jennica och hennes mamma på stan och stog och pratade med dom ett tag, sen gick jag och Jennica en sväng förbi Alexandra och babbla lite, sen gick vi hem hit och "fika" - Sen var hon tvungen att gå till jobbet, så jag och Dusty föjlde henne en liten bit.
Nu är jag hemma iallafall, och jag tänkte ta och diska lite och sen börja med maten :)
Ikväll ska jag med Alexandra och kolla lägenhet - så det ska bli skoj :) !

Tjock & Glad -
Och om 19dagar ska jag bli mamma ♥
Om han/hon nu kommer när den är beräknad ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0