5 MAJ

Godmorgon!
Har vart vaken sen min lilla älskling väckte mig kl åtta -
innan har han bara vaknat en gång i "natt"/morse så jag känner mig ovanligt utvilad :)
Nu sover han igen.

igår var vi på besök i Torshälla, först hemma hos Johannas syster Jonna,
sen gick vi och mötte upp min storebror och hans familj
och sen gick vi alla hem till Johanna och Esmeralda för att fika eftersom lilla Esmeralda fyllde hela 1år i måndags !
Men det vart inte mycke fika för min och Neos del,
han bara grina och grina och grina så tillslut fick min kära mamma komma och hämta och köra hem oss !!!

Idag ska vi träffa Jennica, vi ska nog ut och gå en promenad i det fina vädret,
Men nu ska jag försöka klä på min sovande bäbis för att gå ut och kissa min håriga bäbis..

ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har lite frågor om det går bra ? :)



- vad har han för sovtider?

- hur går med med en hund som behöver ut och rastas med en liten bebis, är det inte stressigt?

- kommer en förlossningserättelse?



han är ursöt :)n Grattis!

2010-05-05 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0