ÖVER.

Är det över nu ?

Hej.. tänkte egenligen skriva om hur förlossningen gick till nu, men känner att jag inte orkar just nu.
I onsdags kväll/natt åkte jag in till akuten för jag fick jordens blödning !
Väl där inne gjorde läkaren ultraljud och såg att det fanns kvar "bitar" av moderkakan ! URSH !
Fick åka hem där ifrån och sova hemma men var tvungen att åka tillbaka i torsdags morse för att "opereras".
Fick åka hem några timmar efter operationen och just då tyckte jag att jag mådde bra, men igår hade jag så grymt ont i magen så jag låg och sov nästan hela dagen, och idag gör det fortfarande ont men jag kan iallafall vara uppe lite - Men jag känner mig helt slut & huvet och kroppen vill inte riktigt funka som de ska.
Jävla skit allting har vart, vågar nästan inte tänka tanken på att skaffa ett syskon till Neo..

Ja, så idag är det lördag iallafall och som sagt så mår jag inte på topp så lär ju inte hända mycket idag :(
Jag längtar verkligen efter att orka göra nå kul !

MIN LILLA SKRUTT ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

oh lilla gumman du är så stark!!!!hoppas allt löser sig nu<3<3 vi tänker på er!puss o kram amanda o nathan

2010-05-08 @ 21:53:28
URL: http://mammatillnathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0