26 MAJ.

" Ett bra förhållande handlar om att två personer ser varandra,
Inte att en person ser den andra & den andra ser sig själv."





Hej & Godmorgon.
Klockan är nu lite över halv åtta på morgonen
Och Jag har vart vaken sen Jani gick upp för att åka till jobbet - alltså kvart över fem :O
Det var för ljust ute, och jag råkade piggna till för myckety för att somna om -
Nu vet jag någon som kommer somna bra ikväll :D
Jag har spenderat morgonen i sängen med min underbara son,
Och idag fick jag höra honom skratta medan jag kittlade honom, Gud vilken härlig känsla ♥
Att en så liten männsika, kan ge så mycket lycka !

Gårdagen sög verkligen balle !
Mitt humör var så lågt det bara kan bli & att det regnade ute gjorde inte saken bättre,
Fyfan för sånna dagar !
Senare på kvällen blev det bättre efter att Jani kom hem ifrån jobbet
Och vi tog ett bad med tända ljus - MYS !

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och vänta på att Neo vaknar igen,
Sen ska jag bada honom & göra oss i ordning,
sen ska vi gå till Mammas jobb så alla får se min lilla skrutt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0