xO

Hahahah jag dör av skratt - NOT !
Vad har vi gjort för att förtjäna allt detta ?
Min Älskade (trasiga) stålmannen är inne på akuten nu, han ska kolla om hans nyckelben ärr brutet xO !!
Och självklart skulle det inte förvåna mig om det var det - Bara skit, hela tiden..

Idag är det söndag & min LillaÖgonsten blir redan en månad ! Snart dags att planera hans student ;P
Har vart en bra dag idag, Gick upp klockan nio i morse, och sen kom mamma och hämtade mig och Neo såå fixade vi lite grejs innan vi åkte hem till familjen i Myrtorp, Tobbe, Malin och Klara var där också, och mamma lagade super god mat till oss :) - Jani kom dit sen också och käka efter att han haft fotbolls match - Min egna lilla Zlatan gjorde 2mål idag - Längtar tills det blir lite varmare ute så jag och Neo kan åka med och kolla på när dom spelar :)
Efter vi vart hos mamma och dom åkte vi hem till Micke som fyllde år igår och fikade..
Nu är vi hemma igen och jag är helt slut, och stackars Jani sitter själv på akuten - och det är tydligen massa folk där, men vi får verkigen hoppas att det inte är många som ska in på rönken !!! Snälla - lite tur borde vi väl få ha?

Ne nu ska jag fixa lite käk till min lilla skrutt :)

Lite half sena bilder Men det får duga
- ifrån vår lilla promenad till vilsta :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0